Bu işyerine orada çalışan ama şu an izinde olduğundan orada olmadığı için beni tanıştıramayacak. İşte ben kendimi orada nasıl tanıtmalıyım?
x kişisinin önerdiği kişi miyim demeliyim?
Bu işyerine orada çalışan ama şu an izinde olduğundan orada olmadığı için beni tanıştıramayacak. İşte ben kendimi orada nasıl tanıtmalıyım?
x kişisinin önerdiği kişi miyim demeliyim?
Öncelikle sakin olmalısın :) yeni bir iş heyecanını anlayabiliyorum ama, dünya' nın sonu değil. Rahat ve olabildiğince sakin olmaya çalış:) diyeceğin şey şu cümle, " Merhabalar benim adım y, beni x kişisi yönlendirdi bu yüzden burada işe başlamak için geldim" diyeceksin. Bu kadar :) sonra zaten sana soru sorarsa, cevap ver. İş hakkında bilgiler derken o anın akışına bırakman yeterlidir. Hayırlısı olsun..
Cevap
2Cevap
İlk baş merhaba diyerek girebilirsin konuya sonrs ismini falan söylüyerek işte x kişisi gönderdi beni onun vesilisiyle gelim diyerek başlıya bilirsin
Merhaba ben insan de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar