Arkadaşlar bu kolaya kaçmak ve haksızlık yapmak değil mi?

Arkadaşım yös sınavı ile (yabancı öğrenci sınavı) ile girdi yös türkçesi iyi olmayanlar için okuması kolay dolambaçsız soruların olduğu bir sınav ve biz üniversite sınavında Türkçe matematik sosyal fen edebiyat yaparken o sadece kolay bi matematik sınavına girdi biz bu kadar çabalarken onun sadece matematik çözüp girmesi sinir bozucu ki hiç yurt dışında yaşamadı sadece göçmenler yani Türkçe bilgisi benim gibi bendende iyidir kısacası kolay yoldan tip kazandı
Arkadaşlar bu kolaya kaçmak ve haksızlık yapmak değil mi?
Cevapla