Arkadaşlar bir bakın hele haksızlık değil mi Allah aşkına?

Ya arkadaşlar Islamda niye hep erkeklere cennetde güzel huriler, güzel kadınlar vad ediliyor? Hem de bir değil, bir kaç tane. Ama kadınlara sizi manken erkeklerle, yakışıklı erkeklerle ödüllendiricez denilmiyor. Niye yani? Kadın insan değil mi ya? Kayb etdiyin kocanla cennetde buluşucan deniliyo, ne yapacam ben 100 yaşında ölmüş yaşlı kocamı? bir de huyu kötüyse. O kadar iyiliği hakk etdikden sonra bendekini alıp, yeniden bana veriyor.
Arkadaşlar bir bakın hele haksızlık değil mi Allah aşkına?
Cevapla