Merhabalar,
Şu 0.7 ömrümü yemişti. Sürekli kırardım😕 Öğrencilik yıllarınızda kaçıncı sınıftan itibaren uçlu kalem kullanmaya başlamıştınız?

Merhabalar,
Şu 0.7 ömrümü yemişti. Sürekli kırardım😕 Öğrencilik yıllarınızda kaçıncı sınıftan itibaren uçlu kalem kullanmaya başlamıştınız?

İlkokulda hatırlıyorum öğretmenim, uçlu kalem yasağı koymuştu. Aynı şekilde ortaokul dönemimde de, bazı derslerin öğretmenleri istemiyordu. Tamamen karışmayan, dokunmayan hatta fosforlu kalemle bile yazı yazsam sorun etmeyecek yıllarım, liseden itibaren başladı..
0.5 kullanamıyordum halen de zorlanırım genelde kırıyorum :D galiba narin şeylerle aram iyi değil :D 5 ve 6. sınıflardan beri falan kullanıyorum sanırım uçlu kalemi
Cevap
3Cevap
Hiç hatırlamıyorum ama sanırım 2. sınıfta
Ya galiba orta son tombowum vardi bordo.
0.5 kullanirdim ben : )
Yaaa hiç o kadar ince kullanamam👀😅
Bende simdilerde 7 ye gectim : )
İlk okul birde almıştı babam havalı durmam için. Ama 4. Sınıfta yanılmıyorsam kullanmaya başlamıştım..
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Amman hatırlatma! ⭐😄😄😎😎
#uçlukalemislove ❤️❤️
#tubasueda 🍀🍀
Hatırlamıyorum ama ortaokul 1 falan olabilir ya da ilköğretim 5
Orta bir
3. Sinif olabilir
Yedinci
Ortaokul da.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?