Selamlar dostlar. Bu pastel boya falan hiç sevmem ben ama kimileri 5 renkle gelirdi, kimisi 24 renkle gelirdi. Resmen kast sistemi :D Sizin kaç renk boyanız vardı? 
Kiminin bundandı, kiminin ise şundan: 
Sizinki hangisindendi?




Gözümde canlanır koskoca mazi. Vaay bee
24 lü rengi vardı. Daha ilk okul birinci sınıfta almışlardı canım anam babam. O zaman kıymetini bilememiştim.
Yanında beş renkle gelenleri görsen ve aklın o zaman erseydi bilirdin çoğumuz bilemedik tabi...
Cevap
17Cevap
Faber Castell çok pahalıyfi ama en kaliteli olan oydu ben adel sulu boya, pastel boya, kuru kalem kullanırdım
Adel çok yüksek bir marka değildi ancak idare ederdi diyelim :)
Hepimiz kullanıyorduk ressamlıkla bir ilgisi yok. Ama cidden resim yeteneğim varmış. Güzel sanatlara gidebilirdim. Seçmedim.
Soru işin espri kısmı zaten herkesin kullandığını bildiğim için soruyorum ben de dostum.
Ek olarak sizin kaleminiz kaç renklıydı diye de sorumda bir kısım vardı onu kaldırmış yöneticilr. aslında orada bir soru daha vardı
Hep 6'lı alırdı babam. Sanırım bir kere 12'li almıştı onu da doğru düzgün kullanamadan resim dersleri kalkmıştı. 👾
marul da alsaymış. s
Marul ile bir yastıkta koca evlat 🙏🏻🤗
Benim Faber Castell çanta şeklinde olan pastelleri vardı çok severdim boyamayı ama ressam olmadım😂😂
sen zengindin o zaman :D
Hala seviyor musun peki :D
Ben hala güzel resim yapıyorum ve bende var hepsinden...
İlkokulda hep 12 li idi şimdi her renk her markadan karışık dolu ev
Maşallah ilginin olamsı ne güzel
Hiç 24 lü pastelim olmadı. ilk resimdeki gibi oldu. Resim yapmayi hep severdim halada seviyorum
Fotoğraftaki de güzel sorun olmaz :)
Ben bu kalemleri kağıtlara yazdığımı görmedim hiç, sağı solu boyardım..
Resim dersinde ollurdu zaten hep ama bir işe yaramazdı pek hemen kırılrdı :)
İlkokulda 24'lü monami ortaokulda 48'lı fabercastell 😄😄
48 demek. Benim hayatımda bu kadar zamandır o kadar renk yok ne yaptın sen öyle :D
Valla sen boya konusunda aşmışsın sınırları :D
Neyi boyuyorsun halaaa :D
O da iyiymiş, bir şekilde ilgilerinin olması güzel :)
Şu Faber Castell markasından olanı kullananlar net zengindi orası kesin sjdkd çok hoşuma giderdi ama alamazdık
bu faber castelin yuvarlak teneke kutuda ki kuru boyalarından vardı bende ve evet bu pastel boyalardan da vardı babam almıştı 😀
Ressam olmadım ama üç beş resim okul da sergilendi bir tanesini de öğretmenim almıştı 😂
O da süpermiş abi :)
Her ikisinden de vardı 😏 ambalajları boyanırdı sinir olurdum hep temizlerdim baktım hala devam ediyor söktüm sonra 😅
Ben bunlari gtume sokardim evde. Simdide oldum hastalara skkuyorum fitil.
Kolay gelsin o zaman sana evdeki meşguliyetinle
1. Sınıfta 12li pasteli taa 9. Sınıfa kadar kullanmıştım çoğu kırık olsa bile maddi durum yoktu maalesef
Annem her zaman 32 lilerden alıyordu o geldi Aklıma şsüqmzğkqzpqmzpmqpzmwms
Annen seviyor seni baya fdgf
Seviyor mu Allah bilir ama hep önde olmamı istiyordu diğer çocuklardan
Bana monami 12 li alırlardı olamadım hiçbir halt 😂
Benim böyle mi kalemlerim vardı fakat ressam olmaya yetmedi
Resim yapmayı hiç sevmezdim zaten ressam değil tarih öğretmeni oluyorum.
Bende hep MonAmi vardı. Çok iyi hatırlıyorum. Ne çok kullanmışımdır.
Benimkiler bitmesin diye abiminkileri gizlice kullanırdım
Bende 55 lisi vardı ressam olmadık ama iyi hayalleri boyadık
O zamanlar durumu iyi olan zengin çocuklar bunu alabilirdi ben hiç kullanmadım
Ressam olmasam da kendi işimin patronu oldum ayriyetten güvenlik eğitimine başlayacam.😊
Hahah oldum ama saç ressamı oldum ama anılarım depreşti 😂
son tablom 120000 Venezuela Bolivarına satıldı güzel paraya yani :))))))
12'li MonAmi pastel boya ve 10'lu Nova Color kuru boya vardı.
Anılar anılar... Güzel sanatlar lisesine gidecektim ailenin isteği ile Anadolu lisesine gittim ve üniversite okudum şu an işsizim:(
Pastel boya kokusunu çok seviyorum. Bayılıyorum o kokuya ya 😂😅❤️
Çok yükseltmiyor beni keçeli kalem kokusu daha güzel gelyor :D
Hahaha olamadılar onlara özenen fakir ben ressam oldum ;)
Ne güzel hayırlı olsun sana :D
pastel boya cok kullanisli oluyor aslinda guzel yaparsan mutis resimler cikabilir ortaya. bende hâla var ressam gibi olmasam da canim sikildikca yapiyorum birseyler. simarik kuzenlerim kirmasalar daha iyi olurdu
Fabercastel çantalı pastele çok özeniyordum ama maddi durumum iyi değildi hep imrenirdim. Annemede almak için zorlamazdım. Ordan burdan kırık pastel boyaları kullanırdım acı verici..
.( sigara içmiyorum buna yakılırr
Ya bunları kullanan kişileri çok kıskanırım küçükken😅
Senin de vardır şimdi deme öyle :D
Yoktu.
kullanmadım pastel boyaları hiç sevmedim kokusu tuhaf gelirdi
Olmaya çalıştık da evren izin vermedi diyelim jxjxhx
Daha çöp adam çözemiyorum bee 😅😅
Çözmesen, çizsen de okey benim için :D
Ressam olmadık ama tıp kazandık 😅😅
Tıp kazanmak bence aşırı büyük başarı, eğer böyle bir durumun var ise gönülden tebrik ederim :)
12'li olanı vardı bende.🙂❣️
Hayatı orta seviyede yaşamışsın o dönemler, fena değil :)
Hayat şartları tabi o zamanlar daha da iyidi ekonomi ama işte. Bir şekilde iyisiyle kötüsüyle büyüdüm.
İkisinden de alayım mutlu olayım yav
Öyle bir imkanın varsa sen zaten mutlusundur bee :)
Kullandım ama ressam falan da olmadım. 😀
Ne olacaksın bakalım. D
Oyuncu olacağım hem hedefim hem de hayalim.
Benim 32 li set vardı.
Maşallah sen zengin bir kadınsın sfdg
en fazla 12li olanı alıyodu babam
Sen onunla yetiniyorsundur hepsi 100 senin resim notların sfd
aynen yetiyordu 😀
12 veya 6 lık kullanırdım
İş görür olmayanı da arkadaştan alırdın herhalde :)
Ben hep kara kalem çizerim Oyüzden hiç kullanmazdım
Grafik tasarımcı oldum daha sonra Sağlıkcı oldum 😂
o zaman herkes ressam benimde ilkokulda pastel boyam vardı bu ne
12'li vardı ve hepsi kırılırdı genelde. Şimdi çöp adam bile çizemiyorum 🙄
MonAmi vardı bende, ne çok severdim
O da fena değildi aslında çünkü çok daha markasızlar da vardı piyasada
Tabi ki vardı, kaliteli pastel boyalar sürünce dağılmıyordu 👍
Cin Ali çizemiyorum😂
Onlar şimdilerde doktor
Hala güzel resim çizerim, ama ressam değilim
BEN bunları kullandım âmâ kara kalem en sevdiğimdi
Alttakinden hiç olmadı biz hep monami alırdık
Lan anılarım canlandı... çok özledim...😫
Olamadık çünkü mecburiyetten kullandık hepimizde
24 lüsü vardı bende ne seviyordum
ben faber castell i kullanıyordum
ressam oldum
Hatırlamıyorum sanırım 12
Sürekli boşa kullanırdım
12li olanı vardı ben de.
O da güzel. Ne çok fazla ne çok az :)
Yani bence de sonuçta her renk barındırıyordu önemi olan hayal gücü 24 lüde olsa benim resim yeteneğim çöp adam çizmekten ibaret o yüzden fazlasına gerek yok 🙂
Pastel boya ile de bir şey çizilmiyordu ki ya taşıp duruyordu sdfd
Mimar oldum :d
Tabii Aslı Kanmaz'sa mimar olur :D Kansaydı ressam olurdu dfgh
Abooowwww anılarım depreşti
Yaparım böyle şeylerrr
Bidaha olmasın :( şaka be şapşik
:/ olur ama tutamam kendimi ben
Tutmana gerek yok beybim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?