Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın!
Derste kitaba ya da deftere not alırken renkli kalemler mı kullanırsınız yoksa bütün notları tek renk kalemle mi alırsınız?

Benim girdiğim dersler not almayı gerektiren dersler değildi. Dolayısıyla üniversite öğrencisiyken aldığım notlar bir defteri bile doldurmamıştır.
Her renk kalemim vardı notlarım karaborsaya düşerdi kapış kapış 😅
Daha bugun aldım jdjdjd
Cevap
6Cevap
Ben kullanırdım evet
Uçlu kullanırım hep. Renkli şeyleri sevmeme rağmen. Kitaba zarar veriyormuş gibi hissediyorum renkliyle
Evet bayılırım evde heryerde renkli renkli kalemler var o derece jsjxakdjjskj
Çok renk kullanmıyorum. Kırmızı ve mavi yetiyor.
Yok kullanmazdım
evett
Kullanıyorum
Kullanırdım.
Tebrikler diploma
Kullanırım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?