Derste not alırken renkli kalemler kullanmayı tercih eder misiniz?

Derste hoca ders anlatırken ve onun söylediklerini not aldığım esnada ben sadece uçlu kalemle yazmayı tercih ediyorum. Yani tek bunu kullanıyorum. Aslında diğer türlü yapsam daha güzel olacak ama yapamıyorum. İlkokuldan beri öyle alıştığım için zor oluyor açıkçası.

Bu konuda erkeklere nazaran kızlar daha iyi. Onlar, başlıkları veya önemli maddeleri hep farklı renkle belirtiyorlar. Erkeklerde böyle bir duruma pek rastlamadım. Peki siz derste not alırken renkli kalemler kullanmayı tercih ediyor musunuz? Eğer cevabınız evetse bunlar hangi renkler?
Derste not alırken renkli kalemler kullanmayı tercih eder misiniz?
Cevapla