Derste hoca ders anlatırken ve onun söylediklerini not aldığım esnada ben sadece uçlu kalemle yazmayı tercih ediyorum. Yani tek bunu kullanıyorum. Aslında diğer türlü yapsam daha güzel olacak ama yapamıyorum. İlkokuldan beri öyle alıştığım için zor oluyor açıkçası.
Bu konuda erkeklere nazaran kızlar daha iyi. Onlar, başlıkları veya önemli maddeleri hep farklı renkle belirtiyorlar. Erkeklerde böyle bir duruma pek rastlamadım. Peki siz derste not alırken renkli kalemler kullanmayı tercih ediyor musunuz? Eğer cevabınız evetse bunlar hangi renkler?
Bu konuda erkeklere nazaran kızlar daha iyi. Onlar, başlıkları veya önemli maddeleri hep farklı renkle belirtiyorlar. Erkeklerde böyle bir duruma pek rastlamadım. Peki siz derste not alırken renkli kalemler kullanmayı tercih ediyor musunuz? Eğer cevabınız evetse bunlar hangi renkler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar