1. Sınıfa başladığında camlara yapışıp ağlayan mı yoksa içine kapanıp yerinden kalkmayan bir çocuk muydun?

Selamlar :)
Ağlayan çocuktum kesinlikle.
1. Sınıfa başladığında camlara yapışıp ağlayan mı yoksa içine kapanıp yerinden kalkmayan bir çocuk muydun?
Güncellemeler
+1 yıl
İyi akşamlar 😇😇
1. Sınıfa başladığında camlara yapışıp ağlayan mı yoksa içine kapanıp yerinden kalkmayan bir çocuk muydun?
Cevapla