Uzun zamandır çalışmadım görüşmeye gidince ne demeliyim?

2018den beri calismıyorum psikolojik hastalıktan dolayı simdi iyileştim başvuru yaptım görüşmeye çağırdılar neden bu surede çalışmadınız derse ne diyeceğim?

Uzun zamandır çalışmadım görüşmeye gidince ne demeliyim?
Cevapla