Büro yönetimi ve yonetici sekreterlik okumaya deger mi , yoksa okulu birakip 8 bin maasa bimde calismak mi?

Büro yönetimi ve yonetici sekreterlik okumaya deger mi , yoksa okulu birakip 8 bin maasa bimde calismak mi?
Büro yönetimi ve yonetici sekreterlik okumaya deger mi , yoksa okulu birakip 8 bin maasa bimde calismak mi?
Cevapla