Sizce o kadar okul okuyup çağrı merkezinde çalışmak mantıklı mı?

2 üniversite mezunuyum. Biri halkla ilişkiler biri de marka iletişimi. Çağrı merkezinde iş buldum cumartesi pazar yok. Her satış başı da prim veriyorlarmış. Ama okul zorunluluğu yok. Sonra diyorum ki acaba üni mezunu isteyen bir yer için mi beklesem.. Kafam çok karışık. Sizce buraya girsem mi? Yardımcı olur musunuz.

Sizce o kadar okul okuyup çağrı merkezinde çalışmak mantıklı mı?
Cevapla