Yüksek lisans mezunu biri sekreterlik yapmalı mı sizce?

Ben yüksek lisans mezunuyum, yabanci dilim de var ama dogru düzgün iş bulamiyorum, sekreterlikle başlasam sizce kötü mü olur?
Yüksek lisans mezunu biri sekreterlik yapmalı mı sizce?
Cevapla