Staj yerim 2 gün ekstraya gel ücretini veririz diyor?

O ekstra 2 günü stajyer maaş günlüğünden mi hesaplarlar asgari maaş günlüğünden mi? Hesap kitap işinde kötüyüm ya yardım eder misiniz kazıklanmak istemiyorum :d kabul etmek mantıklı olur mu

Staj yerim 2 gün ekstraya gel ücretini veririz diyor?
Cevapla