Okuduğum bölümde yapamayacağımı anladım. Ne yapmalıyım?

Radyoterapi okuyorum vize haftasındayız ben daha iyi anladım bu bölümde yapamayacağımı cidden bir şey anlamıyorum etrafima bakıyorum onlarda aynı şekilde şikayetçi kafamda bir soru var tekrar yks ye mi hazırlansam yoksa DGS ye mi girsem düşün düşün başıma ağrılar girdi yemin ederim

Okuduğum bölümde yapamayacağımı anladım. Ne yapmalıyım?
Cevapla