Neden derslerimde başarılı olamıyorum sizce bu benim sorunum mu?

ben bu yıl dershaneye gidiyorum ama derslerimde başarılı değilim üstelik çok ders de çalışıyorum elimden geldiği kadar gayret gösteriyorum buna rağmen derslerim de başarılı olamıyorum matematik de yapamıyorum temelim yok deneme sınavlarım da kötü geçiyor sonuçları hep kötü geliyor deneme sınavlarında hep toplam 14-15 doğru yapıyorum ailem de böyle olunca bana kızıyor deneme sonucu kötü gelince babam da bana kızıyor ailem de benim çalıştığıma inanmıyor bana sen nasıl ders çalışıyorsun madem ders çalışıyorsun o zaman derslerinde niye başarılı olmuyorsun diyorlar bende derslerim böyle olunca üzülüyorum çabuk pes ediyorum derslerim iyi değil ailemin de benden beklentileri yüksek benim iyi bir üniversite okumamı istiyorlar babamın da benden beklentileri yüksek ama ben o kadar yapamıyorum bunu anemme de söylüyorum annem bana hayır bu yalandır ben yapamıyorum diye bir şey yoktur niye yapamıyorsun sen çok rahata alışmışsın sana rahatlık batıyor sen kendini hiç rahatsız etmiyorsun hiç zorlamıyorsun sen çok umursamaz birisin sen hep böylesin diyor annem babam da bana hep kızıyor sen okumuyorsun ders çalışmıyorsun diyor bana. Mesela Geçen gün annem bana bu yüzden biraz kızdı bana sen niye böylesin sne niye derslerinde başarılı olmuyorsun sen özürlü olsaydın diyecektim bu özürlüdür ama sen normal bir insansın niye derslerinde başarılı olmuyorsun dedi bana. Sizce bu benim sorunum mu? sizce ne yapmalıyım? Neden derslerimde başarılı olamıyorum?

Neden derslerimde başarılı olamıyorum sizce bu benim sorunum mu?
Cevapla