Az önce haberini gördüğüm bir olayda sınıf annesi, öğretmene öğretmenler günü için sınıfça pahalı bir markanın montunu aldırmak ister. ali kaan adlı çocuğun velisi inci hanımda hediyeye katılmak istemiyor. Çalıştığı yerden izin alamadığı için sınıfta yapılan öğretmenler günü kutlamasına da gelemiyor. öğretmen Whatsapp'tan veliye "çıkarttığınız problemden dolayı üzgünüm" şeklinde mesaj atıyor ve ardından, önceden hiçbir problem yaşamamış çocuğun "uyumsuz ve arkadaşlarına kötü örnek olduğu" gerekçesiyle sınıfının değiştirilmesine karar veriyor. Öğretmenlerin hediye almak gibi bir zorunluluğu mu var, ya da hediye vermeyen öğrencinin sınıfını değiştirmek gibi bir yetkisi mi var?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer