Bıktım parasızlıktan iş bulamamaktan, neden ya iş bulmak bu kadar zor?

Kirayı veremiyoz babamın borçları yüzünden para da kalmıyor annem de alıp başımı gidecem başınızın çaresine bakın diyor. Yeni mezun oldum üniversiteden. İş başvuruları yapıyorum geri dönüş yok her seferinde de biz sizi ararız diyorlar tık yok. Düğünlerde dansçı ilanina bile başvurdum dönen yok ulan palyaco bile etmediler 😂😂 ağlanacak halime gülüyorum. Palyaço ilanına başvurdum geri dönüş olmadı düşünebiliyor musunuz. Ben ne yapicam diye düşünüyorum çok çaresiz kaldım iş bulsak biyerden kalacak yer bulurim o da sıkıntı. Yetmiyor gibi ev sahibi de 850 olan kirayı 2500 yapmak istiyor yoksa çıkın diyor. Bune para hirsidir arkadas😔 ne yapacağımı şaşırdım ölsem daha iyi. Çok bunaldım artık ne yapcam baska türlü nasıl para kazanırim

Bıktım parasızlıktan iş bulamamaktan, neden ya iş bulmak bu kadar zor?
Cevapla