İngilizce bilmeden %100 İngilizce bölüm okumak?

hazırlık sınavına zaten geçemem diye girmiştim. 100 üzerinden 66 puan ile yanlışlıkla geçtim sınavı. sınır zaten 60 idi, hazırlık okuyacaktım ne güzel. bölümüm işletme bu arada. yavaş yavaş zorlanmaya başladım, sunum vb. yapılacakmış tamamen İngilizce konuşularak, konuları anlıyor olsamda dediğim gibi İngilizce olması zorluyor. sırf İngilizce yüzünden sınavlardan kalkmaktan korkuyorum. ilk senem sınavlar hakkında bir fikrimde yok. hazılırlık sınavının zorluğu da sanırım B2 ve üstü idi. İngilizce kursunu gitsem ya da kendim çalışsam halledebilir miyim kalmadan?

İngilizce bilmeden %100 İngilizce bölüm okumak?
Cevapla