

Sevmiyorum ama mecburum
Seviyorum
Evde oturmaktan iyidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


sevdiğim işi yapıyorum o yüzden severek giderim. Daha doğrusu başka bir işte çalışırken de severek gidiyordum. Yaptığım işleri severek yapıyorum galiba. :)
İstemeye istemeye gidiyorum.. Sonra maaş gününü ve işi olmayanları düşünüp kendime geliyorum..
Teşekkür ederim..
Rica ederim
İşimi seviyorum cünkü karşılığını aldigimi düşünüyorum. Eğer aksi olsaydı sevmiyor olabilirdim ☺️
Cevap
28Cevap
İkisi de yok bende maalesef
Almanya'da bu doğalgaz Parasıyla kimse evde duramaz dışarı çıkmamız Lazım Hep hareket içinde olursak bir nebze usumeyiz 😅😅
Söve söve gidiyorum. Sogutmak için herşeyi yapıyorlar.
Ne işe ne de okula gidiyorum.
Evde oturuyorum. Hap içerim
Sevmiyorum tabi ki. Mecburiyet yoksa neden gideyim yatar uyur gezer tozarım
Zoraki oluyor uyanıyorum ama ayılmam uzun sürüyor zombi gibi oluyorum sabahları 😂😂
İşi sevmeden yaparsan çekilmez hale gelir o yüzden severek gidiyorum
Mecburiyet işte yaşamak için çalışmak gerekiyor
Mecbur çalışacaz yapacak bişey yok hayat şartları sevmeye çalışıyorum o yüzden
Kendi işim ticaretle uğraştığım için keşke pazar bile olmasa hep iş olsa para kazanmak güzel🥰
Okulu seviyorum ama işi o kadar çok sevdiğim söylenemez
hayatın koşturmasını svıyorum dıyeyım bişilerle meşgul olmak hayatı hareketlendırır
işini seversen iyi tabii.. koşa koşa gidersin.
Sevmiyorum, mutsuz gidiyorum. Ama maaş almak mutlu ediyor.
Bence imkanı olan sevdiği işi yapsın okusun evde oturmak psikolojiyi bozuyor. İnşAllah herkes mutlu olduğu işi yapar.
odtü'deyim okula gelmeyi çok seviyorum 7/25 kampüsteyim dersim yokken bile okuldayım canım okulum
Sevmiyorum ama mecburum
Seviyorum ama bazen nefret ettiriyorlar.
Sevmiyorum en iyisi ev 😅
Sevdiğim işi yapıyorum, seviyorum.
Bazı şeyler mecburiyetten yapılır
inan hiç sevmiyom lisedeyken severdim tek
Seviyorum zaman nasıl geçiyor anlayamıyorum.
Sevmiyorum ama mecburum.
Maaş almayı daha çok seviyorum 🤣
Seviyorum
Seviyorum
Seviyorum.
İkisinide severim benyaaa
Sevdiğim işse seve seve gidirim ama değilse 😖😖
Seviyorum.
Yokki ikiside
Boşta durana ekmek yok
Okul hayatı bitti
Parayı seviyorum...
Seviyorum
Değişiyor.
Sevmiyorum
Sevmiyorum ama mecburum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?