Sıranın altında bir şey arıyor gibi yapardım. Soru zamanını hissetiğimde lavobaya giderdim. Ya da kaşlarımı çatardım. Parmak zaten kaldırmazdım hocaların eziyeti beni onlardan nefret etmeme sebep olmuştur.
Gözlerimi kaçırsam kesin hoca beni seçeceğini bildigimden çok biliyormuş gibi hocanın gözlerine istekli istekli bakardım ve hic bi zaman beni kaldirmazdı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öyle çok dayak yedim ılkokulda sen sen derdi kadın öğretmen bende arkadaki sana diyor derdim kadın da hayır sen diyerek kulağımı çekip tokat atardı sonra soruyu bilmediğim için tekrar tokat atardı bağırıp çağırırdi