Mobbing yüzünden işten ayrıldım ama çok pişmanım. Şimdi iş bulamıyorum, ne yapmalıyım?

İş yerinde benden deneyimli olan kişiler sürekli aşağılar gibi davranıyodu sen yenisin biz buralarda eskiyiz gibi konuşurken sözümü kesiyolar vs. Üzüldüğümü belli etmiyodum ama her akşam eve gittiğimde ağlıyodum 1 ay çalıştım sonra dayanamadım işten ayrıldım ama şimdi yeni iş bulamıyorum keşke dayansaydım diye çok pişmanım ne yapmalıyım nasıl iş bulunur :(

Mobbing yüzünden işten ayrıldım ama çok pişmanım. Şimdi iş bulamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla