Güncellemeler
+1 yıl
Uzun süre çalışmak istediğimi söyledim ama 1 ay oldu
Maaşı aldıktan hemen sonra işten çıkmak garip olur mu?
İşverenlerin en taktir ettiği ve çıkışı takip eden 20 ya da 25 gün boyunca yâd ettiği personel tipidir...
Mülakatlar da bu prensibini söylersen diğer rakiplerinden 2 adım önde başlarsın maraton a 👳
Anlamadım 20 gün önce mi söylemeliyim
Eğer habersiz çıkarsan 20 25 gün arkandan söverler demek istemiştim 😂
Yasal prosedür de 15 gün önceden bildirmen gerekiyor
Cevap
6Cevap
İş yerlerinin alışık olduğu bir durum zaten
Önceden bildirmen daha üsluplu olur.
Hayır neden garıp olsun
Neden çıkacaksın
Neden olsun
Hesap kesimin hangi tarihse o gün cık
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?