AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
44 yaşındayım açık öğretim ev idaresi okuyorum mantıklı
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
hım ilk 5 bin olayı sıkıntılıymış ve diğerleri de
Evet niye böyle yapıyor
ne yaşadığını bilmiyorum ya da ne okuduğunu etkilenmiş demek ki filmde olabilir
Tamam
sana teee buralara soru sorduracak kadar giren çikan ne? sanane okur okur.
İyi okusun
haset kıskanç
Hahha
Bizim de önümüzü kapatıyorsunuz arkadaşlar mesleğiniz varsa girmeyin be kardeşim ne bu tantana?
Calışsın başara bilirse ne mutlu, başaramassa bişiler öğrenmiş olucak
Okumanın yaşı olmaz istiyorsa denesin çok mantıklı bence
Tipi bıraksın bence eğer dişleri iyiyse diş hekimliği yazsin o daha eğlenceli bence ya
Bırak engel olma kötü sen olursun
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
O yüzden bırak tecrübe etsinler
Tamam
Bazıları çok boş yaşıyor
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
Abin Benedict Cumberbatch mi
O kim
Benedict Cumberbatch
Okumanın yaşı yoktur mantıksız bir şey yok
Tamam
Yapabilir ne varki bunda sadece 1 yıl düzgünce çalışsa 12 ay olur☺️
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Olabilir adam evli aynı zamanda ise gidip geliyor. Onu böyle yadirgamayin ki motivasyonu düşmesin bende 23 yaşımda üniversiteye başlayacağım yeni☺️
23 yaş 37 ile aynı değil
Banada 2 yıllık yer yaz oku diye baskı yapıyor ailem , akrabalarım vs yaşın gecti ıssız bossun gözüyle bakıyorlar ama ben hiçbirini umursamıyorum görüşmüyorum 12 ay çalışıp 4 yıllık istediğim bölümü okuyacağım ☺️
Hayırlısı
Denesin neden olmasın okumanın yaşı olmaz
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Kendi tercihi denemeye devam etmeli
Tamam
Valla çok zor mantıksız sonra pişman olur
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Bende bu sorlu süreçten geçtiğim için genç olmama rağmen kafam almıyor
Anladım
Bende hazirlaniyorum okumanin yaşi yoktur bence
Ne bölümü için
Kimyagerim normalde ama müh. Okumak istiyorum birde
Hayırlısı olsun
Bir şey kafaya konuyorsa mantıklıdır
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Ne öğretmeni? Okusun güzel bir hedef
Meslek lisesi öğretmeni
Neden mantıklı olmasın denesin şansını
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
ODTÜ kazanirsa iyi kazanamazsa kotu
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
Gayet idealist ve azimli abinin hareketi herkesin cesareti olmaz bravo peki senin mesleğin ne
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
İyi de çalışıyosa cidden iyi yaş önemli değil 50-60 yaşında olup bile yapmak isteyenler var istemek ama bilinçli istemek ve emek vermek önemli sen çalışıyor musun?
Ben 21 yasında öğrenciyim
Çalışmıyor işte
Mesela plan yapıyor sonra uymuyor ona
Biraz çalışıyor sonra bırakıyor falan filan işte
Ben de Tıp öğrencisiyim düzenli sağlam çalışması gerekmiyo
Ahah yanlış yazmışım gerekiyo yazacaktım 😅
Takip eder misin
Edemem tıp okuduğun da doğru değil ayrıca
Sallama
Pardon da bu şekilde salladığımı nasıl iddia ediyosun 😀
Doğru olmayan senin bu mantıksız daçma yorumun gizli yoruma bu şekilde demen mantığa sığmıyo bilmiyosun mesela ben de senin abin olup olmadığını seni tanımadan bilemem belki burada sallıyosun ahah
Boş yapma
Terbiyesizlik yapma elma kafa
Elma kafa ne ya
Seviye ilk okul falan herhalde
Senin seviye olsa bari 😂
Okumanın yaşı yoktur.
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
Okumanın yaşı yok.. Okusun bırak.
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
İnşallah tutturur :))
İnşallah
<3
Ne var bunda. Ben bu yaşta hukuk okuyorum
Hukukla tıp aynı şey değil
Olabilir
Hangi okuldasın
Anadolu
Meslek ne
Tekniker (kamu)
Sen
Bitince ne yapacaksın
Avukatlık
Avukatlık öldü ya
Değil işte
Kamudan avukatlık için istifa etsen adama gülerler
Yoo niye gülsünlerki. Zaten boşanma avukatı olmak istiyorum. Ha olmadı kamuda devam ederim avukatlığa
Tamam
Tamam
Helal olsun valla umarım kazanır 👌
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Abini motive etmelisin inat etmiş bir kere başaracak eninde sonunda
İnşallah
Helal olsun şevkini kirmayin
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
okumanın yaşımı olur? ne güzel helal olsun
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
sen destek versen abi başarırısın, yaprsın de moral ver.
Moral oluyorum ama yapmıyor
Başlıyor çalışmaya sonra bırakıyor
anladım.. sen gene devam et moral vermeye. inşallah kazanır
Tamam
maddı sıkıntı yoksa olabilir nedne olmasın
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
bide beceriksizmiş güzeeeel
Bi de her sınava giriyor
Kpss dgs tyt ayt
Hepsine
Abimi ne zaman görsem ders yapıyor hep bir gayret var ama ortada bir şey yok
kendine başka bi hobi bulsun
Bu hobi mi
uğraşacak başka birşeyi yok demekki
Çocukları ve işi var
Ama işini sevmiyor
Zamanda babam hemen atanır diye öğretmenlik yazdırdı
Şimdi diyor ki
Sınıfımda herkes doktor oldu pilot oldu vicdanın rahat mı diyor babama
bıraz geç gelmiş aklı başına
Bilemedim
Dr olup ülkeden mi kaçacak
Hayır
Ne öğretmeni peki matematikçi mi
Meslek lisesi öğretmeni
O zaman zor matçılar giriyor sınava hepsini full yapıp çıkıyorlar
Evet
Okumanın yaşı yoktur.
Mantıklı kafa varsa olabilir
Abiyin aw bi çık artık benim ekrandan
Hayallerinin peşinden koşması güzel bir şey
Hayır geç değil okumanın yaşı olmaz
Bende askeriyeye hazırlanıyorum ne var bunda üni bitsin bir
Geç değil bence hayali ise peşinden koşsun
Tabi ki mantıklı inş başarılı olur.
Okumanın yaşı olmaz. Mantıklı bence.
Mantıksız olan bir şey göremiyorum
İçinde kalmış demekki, bence mantıksız tabi
İçinde kalmıştır okusun
Noşver herkes hayallerinin peşinden gitsin
Değil bence ama istemiş kazanır umarım
Mantıksız dersek abini mi vurduracaksın?
Bence mantiksiz
Neden mantiksiz olsun ki
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
benim dedem tyt çalışıyor şu an, mantıklı
Ne istiyor
tıp
Abimle sınıf arkadaşı olurlar
50 yaşında sınava giren insanlar var iyi misin
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
İstiyor demek ki bundan sana ne
Aşırı saçma bana sorarsan
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
Önce tytye hazırlanması lazım sıralama yanlış
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
Bencede ama şu an kimsenin istediğini seçme şansı yok eğitim sistemi çok kötü
Maalesef
50 yaşında hukuk okuyanı var ellemeyin..
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
Ülkedeki yoksullaşmayı görünce yadırgayamadım
Evet o mesela her sınava giriyor
Hedefi tıp olan insan sadece ona odaklanır ama o edebiyatta çözeceğim sonra kpss ye de gireceğim diyor.
Hedef ne diyorum ilk 5 bin gelsin bakarız diyor yani pek ne istediğini bilmiyor galiba
Abin ne öğretmeni?
Meslek lisesi öğretmeni
Meslek lisesi öğretmeni olabilir branşını sormuştum.
Elektrik
Anladım.. abini destekle bence
Okumanin yasi yok
2 de çocuğu var
İlk 5 bine girmek istiyor
Çocuklarıyla bile ilgilenemiyor hep çok yorgun ve uykulu
Tyt bitince kpss ye sonra dgs ye gireceğim diyor
Hep sınavlara hazırlanıyor her sınava giriyor
Hedef ne diyorum ilk 5 bin sonrasına bakarız diyor
Ne guzel iste.
Kahvede okey oynamaktan iyidir
Yapabileceğine inanıyorsa yapsın
2-3 senedir giriyor ama yeterli puan alamadı
Bi gayret ders yapıyor sonra bırakıyor
Alsın hevesini boş ver
Çocukları babasız kalıyor ama
Hayali belki odur ne karisiyosnuz
Abin muhteşem zekalı
istiyorsa neden olmasın?
Sana ne zararı var?
Adana yozgat trabzon kadar bağlantılı ve mantıklı.
ne guzel jste