37 yaşındaki abim AYT'ye hazırlanıyor, mantıklı mı?

Benim abim 37 yasında ve öğretmen evli çocukları da var. Ama tıp kazanacağım deyip kafaya koymuş o yaştan sonra ayt çalışıyor. O yaşta sınava hazırlanmak mantıklı mı?

37 yaşındaki abim AYT'ye hazırlanıyor, mantıklı mı?
Cevapla