Kadın Erkek eşitliği varsa neden hep geç saatlere kadar erkekler mesaide?
Neden " Bağğyan" Tır şöförümüz yok?
Kadın Erkek eşitliği varsa neden hep geç saatlere kadar erkekler mesaide?
Neden " Bağğyan" Tır şöförümüz yok?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çünkü kadının bir de ev sorumlulukları var ayrıca o saatte dışarda ne işi vardı, kadının yeri evidir, kadın çalışsa da ev işlerini yapmak ve varsa çocuklars zorunda diyen zihniyet de var bu ülkede.
Eşitlikten kasıt aynı olmak değil dayı
Sosyal hayatta eşit olmak değilse ne?
Hak anlamında eşit olmak
E tamam tır şöförü olmasına engel olan ne?
Zorla mı yaptıracaksın dayı olmak istemiyor ki olmuyor
Yurtdışında var Türkiye dw niye yok diye sordum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!