Kadın Erkek eşitliği varsa neden hep geç saatlere kadar erkekler mesaide?

Kadın Erkek eşitliği varsa neden hep geç saatlere kadar erkekler mesaide?

Neden " Bağğyan" Tır şöförümüz yok?

Kadın Erkek eşitliği varsa neden hep geç saatlere kadar erkekler mesaide?
Cevapla