Okul veya lisedeyken yaptığınız en deli hareket?

Sınıfta çok ses vardı, hoca da susturamıyordu, çok sinirliydi. Ben de ön sıralardan birinin üstüne çıkıp bağırarak "yeter lan" dedim herkes sesini kesip bana baktı ve ders sonuna kadar öyle kalmıştılar sjjsjsks

Okul veya lisedeyken yaptığınız en deli hareket?
Cevapla