Okul hayatınız boyunca yaptığınız en çılgınca şey neydi ?

Okul hayatınız boyunca yaptığınız en çılgınca şey neydi ?

Ben ortaokulda sınav sorularını çalmıştım.1 saat boyunca sınıfta soruları kopyaladık.1 saat sonra kimse farketmeden yerine götürüp geri koymuştuk. Sinavda hepimiz full çekmeyi bekliyoduk. Hepimiz yerlerde... Meğerse o başka bir sınıfın sınav sorularıymış.😂😃

Okul hayatınız boyunca yaptığınız en çılgınca şey neydi ?
Cevapla