Arkadaşlar çalıştığım süre zarfının maaşını alabilmek için hangi kanun ve yasa?

Arkadaşlar 15 günlük bir çalışmam oldu, 5 günde mesai dahil. Vermeme ihtimallerine karşı nasıl bir dava açabilirim? Çünkü patronun kendisi cibiliyetsiz. Okuyanlara teşekkür ederim.

Güncellemeler
+1 yıl
1 ekimde işe başladım, 17 ekimde sigortamı başlattılar. Okulun olduğu ve her hafta 2 gün işe gidemedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Anladim.
Arkadaşlar çalıştığım süre zarfının maaşını alabilmek için hangi kanun ve yasa?
Cevapla