Asgari ücretini altında maaş aldım, hukuki haklarım neler?

8 aydır kurumsal bir şirkette çalışıyorum. Prim sistemimiz var. Geçtiğimiz ay maaş bordromda net maasim asgariden daha azdı maaşım az yatırıldı. Dolayısıyla primlerimde az yatırıldı. Yanlislik oldugu soylendi fakat 1 aydır hala yatırılmalarını bekledim ama yatırmadılar. Hakların neler bu konuda yardımcı olabilicekler lutfen bilgilendirebilir mi? 🙏🏽

Asgari ücretini altında maaş aldım, hukuki haklarım neler?
Cevapla