Asgari ücretin altında maaş alıyorum, asgari zorunlu değil mi?

Arkadaşlar 4000 maaş %5 prim ile çalışıyorum turistlik bı yer olduğu için fakat sorum şu çalıştığım yer asgarî ücret talebimi kabul etmiyor belediyeden biri gelse primi üstüne kadar bu adam 5500 6000 alıyor gibi göstere bilir 5550 asgari ücret alsam prim ile 6500 7000 TL almam gerekiyor fakat ne kadar çalışsam da asgari ücreti anca tamamliyabiliyor işsizlik sıkıntısı da çektiğim için hareket edemiyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz asgari zorunlu değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çalıştığım yere bankadan paramı atmami istedim ısrarla neden diye sordu sonra tamam bır dahakine atarız demişti
Asgari ücretin altında maaş alıyorum, asgari zorunlu değil mi?
Cevapla