25 yaşına geldim ama bir kere bile çalışmadım. Bu bir eksiklik mi?

Bu yıl hemsirelik fakultesinden mezun olup calisacam. Cok mu garip?
Güncellemeler
+1 yıl
@yorks tesekkurler canımsın
25 yaşına geldim ama bir kere bile çalışmadım. Bu bir eksiklik mi?
Cevapla