Doktor kol alçısını çok beklettirdiği için kemik incelmesi oluşmuş, dava hakkımız var mıdır?

Yaklaşık 40 gün önce annemin sol bilek kırığı için devlet hastanesi aciline gittik, bileği alçıya aldılar, 1 ay sonra geri gelin dediler, geri gittiğimizde bir hafta sonra yine gelin dediler. Toplam 40 gün sonra yine gittik ve alçıyı çıkardılar, annemin kolu ip ince bir hale gelmiş gördüğümüzde korktuk. Doktor bir şey olmaz dedi yolladı, fakat bileği o kadar beklemiş ki hareket ettiremiyor bile. Başka bir özel hastanenin ortopedi bölümüne gittik ve doktor bu alçı süresinin fazla olduğunu, kemik erimesi meydana geldiğini ve fizik tedaviye gitmemizi söyledi. Tedavi merkezi fiyatları maalesef seans başı ve yol parası ile bize çok zarar, ve her şeyden önce 7 ay bileğini kullanamayacak hale gelmiş, uzun süre alçıyı almamaları bizi mağdur etti. Şikayet edebilir miyiz haklarımız nelerdir, bilen birileri varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Doktor kol alçısını çok beklettirdiği için kemik incelmesi oluşmuş, dava hakkımız var mıdır?
Cevapla