Lisemde telefonlarımız toplanıyor ben güvenlik endişesinden dolayı ben de kalmasını istiyorum, böyle bir şeye hakkım var mı?

1. dersten alınıp kutuya konuluyor , son ders bitiminde veriliyor , ben kutuya koymak yerine bende kalmasini istiyorum , acil durumlar disinda ztn kullanmam. Boyle bir seye hakkim var mi?
Lisemde telefonlarımız toplanıyor ben güvenlik endişesinden dolayı ben de kalmasını istiyorum, böyle bir şeye hakkım var mı?
Cevapla