Okulun öğrenci ve veliden telefonu 1 hafta boyunca alıkoyması yasal mı?

Kardeşim lise öğrencisi, zaten telefonu bozuk, fizik tedavi görüp hastaneye gideceği ve o gün bana ulaşması için annem kendi telefonunu verdi. Telefonu teneffüste nöbetçi öğretmene yakalatmış, müdür de 1 hafta ceza olarak vermeyeceğini söylemiş. Ertesi gün telefonunu almak için okula gittim. Velisi olduğumu söyledim, babamız da geldi ama bize de vermediler. Böyle bir hakları var mı? Bu yasal bir şey mi?

Okulun öğrenci ve veliden telefonu 1 hafta boyunca alıkoyması yasal mı?
Cevapla