Telefonumu aldılar ve beni üniversiteye göndermiyolar. Evden kaçmalı mjıyım?

Kaçsam üni okuduğum şehirde asgari ücretle çalışarak kira ödeyemem yetmez. Amaşuan elime aylık bin liradan fazla geçmiyor. Telefonum iphone 11di kaçsam ondan bi daha nasıl alıcam 3 aylık asgari ücret yapıyor üç ay nerde kalıcam hiçbir şey yemesem? Onun altını da kullanmak istemiyorum ezik geliyor arkadaşlar elimde değil
Güncellemeler
+1 yıl
napmalıyım arkadaşlar çıldırıcam keşke flörtüm vardı onu engellemeseydim de adam olup beni çekip alsaydı
Telefonumu aldılar ve beni üniversiteye göndermiyolar. Evden kaçmalı mjıyım?
Cevapla