Evden çıkmıyorum diye laf söylüyorlar ne yapmalıyım?

arkadaşlar yaşım 23 yaklaşık 3 senedir dışarı fazla çıkmıyorum kendimi geliştiriyorum evimde falan. böyle bi yaşantım var. tabi buna girdiğim depresyonunda etkisi oldu ama herneyse olumlu yönde kullandım. 3 sene öncesine kadar aklınıza gelebilecek hertürlü pis işi yapmış ve her ortama girmiş (halk dilinde ) değişik bir insan olarak anladınız siz onu. böyle sakin bir bir yaşama atılmaya karar verdim ozamanlar. şimdi ise herkes beni özgüvensizlikle suçluyo evimdekilerde dahil. kız arkadaşı yapmıyorum diye küçük düşürenler oluyor. çıksan ayrı dert çıkmasna ayrı dert. şimdi hiç arkadaşım yok mesela komşular laf sölüyomuş. ben napmalıyım sizce?

Evden çıkmıyorum diye laf söylüyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla