Emek verdiğim , ama proje grubuma göre kalitesiz içerik ürettiğim için oylama ile projeden atılıp 0 aldım?

Aklım almıyor. 5 haftadır ekibimle beraber çalışıyoruz. Son teslim tarihine 1 hafta kala, gruptan attırdılar, içeriğimin yetersiz olduklarını düşünüp. Kafayı yiyeceğim. O kadar emek verdim saatlerce. Telafi edebiliyorum ama bir insan ne kadar vicdansız olabilir? Bu haksızlık değil mi? Öğretmenim ise iğrenç ve empati kuramıyor. Kasten işlemeyen biri olsaydı dahi ben gruptan attırtmazdım.

Emek verdiğim , ama proje grubuma göre kalitesiz içerik ürettiğim için oylama ile projeden atılıp 0 aldım?
Cevapla