İnsanlardan "eşin neden işsiz birini aldı" tepkisi alıyorum. Sizce çalışan eş mi çalışmayan eş mi?

Ben çalışmıyorum ev hanimiyim eşim emniyet personeli surekli insanlardan tepki alıyorum maaşın yok eşin neden işsiz birini aldı diye sizce haklılar mi?
İnsanlardan "eşin neden işsiz birini aldı" tepkisi alıyorum. Sizce çalışan eş mi çalışmayan eş mi?
Cevapla