Kız Arkadaşım " Ama senin işin yok" diye terk etti...
Ben de " Evli olsak işimi kaybettiğim an boşayacak mıydın?" diye çıkıştım haksız mıyım?
Kız Arkadaşım " Ama senin işin yok" diye terk etti...
Ben de " Evli olsak işimi kaybettiğim an boşayacak mıydın?" diye çıkıştım haksız mıyım?
İşe bulmadan nasıl evleneceksin ki? Is bulma umudun da yoksa ayrılması normal. Evlendikten sonra herkes isten çıkarılabilir ama o başka bir bağ. Eşim işsiz olsa is bulmadan evlenmezdim deli gibi iş aramıyorsa da ayrılırdım ama şu an işten çıkarılsa tabi ki bosanmam. İş arar bulur diye beklerim yani illa ki bulur bulana kadar idare ederiz.
E tamam, işsizken de arar bulur diye bekleyebilirdi... Askerken ayrıldım, ertesi gün işe girmiştim
Terhisten ertesi gün yani
Bir süre beklenir zaten işten atıldı diye ertesi gün ayrılalım demez kimse. Senin ilişkide is bahane olmuş askerdeyken
Cevap
1Cevap
Haklısın ki üzülme. Kendini şimdiden belli etmiş sevin. Evli iken böyle yapsaydı daha kötü olurdu. Mutlu ol
Iyı kı kurtulmussun
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?