Evlenmeden önce " İşsiz" olmak ile evlendikten sonra "işini kaybetmiş olmak" Aynı şey değil mi?

Kız Arkadaşım " Ama senin işin yok" diye terk etti...

Ben de " Evli olsak işimi kaybettiğim an boşayacak mıydın?" diye çıkıştım haksız mıyım?

Evlenmeden önce " İşsiz" olmak ile evlendikten sonra "işini kaybetmiş olmak" Aynı şey değil mi?
Cevapla