Öğretmenler #öğretmenlerişbırakıyor etiketiyle eyleme hazırlanıyorlar. Öğretmenlik meslek kanunu olmalı mı?

Eğitim iş genel başkanı Kadem Özbay'ın öne geçmesiyle böyle bir eylem hazırlanıyor.

14 Ekim saat 14'te "İŞ BIRAKMA" eyleminde buluşacaklarmış. Öğretmenlerin hak ettiği saygı ve değeri, bunun yanında da ekonomik ve sosyal haklarının iyileşmesini istiyorlar. "Öğretmenlik Meslek Kanunu" bekliyorlar.

Öğretmenler #öğretmenlerişbırakıyor etiketiyle eyleme hazırlanıyorlar. Öğretmenlik meslek kanunu olmalı mı?
Kesinlikle olmalı. Öğretmenler hak ettiği değeri görmüyor.
Bence şartları gayet iyi. Ayaklanmaya gerek yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Öğretmenler #öğretmenlerişbırakıyor etiketiyle eyleme hazırlanıyorlar. Öğretmenlik meslek kanunu olmalı mı?
Cevapla