Üniversitede tahtaya kaldırılmak çok saçma değil mi?

Bugün matematik vardı hoca temel kavramlardan birsürü soru yazdı herkesi tek tek kaldırdı çok kötüydü ben hatta soruyu yanlış cevapladım yerin dibine girdim heyecandan yanlış yaptım bazıları dalga geçmiş benle hoca kızdı onlara aynı lise gibi neden böyle sistem anlamdım moralim çok bozuldu ağlıyorum canım canım

Üniversitede tahtaya kaldırılmak çok saçma değil mi?
Cevapla