Ben yiyecek ve içecek (Mutfak) bölümü okuyorum. Bu meslekte okumak mı şart yoksa çalışmak mı?

Ben 1 sene sınıfta kaldım şuanda üniversite ye gitmem gerekiyordu ama son sınıfım. Bu sene staj yapıyorum. Calisitigim yerde ise usta bana üniversite okumana hic gerek yok ben ilk okul okudum ama ustayım sende universite okuyup mezun olana kadar 24-25 yasina geliceksin. Okuma direk mesleğe atıl çalış dedi. Sizce doğrusu ne?
Ben yiyecek ve içecek (Mutfak) bölümü okuyorum. Bu meslekte okumak mı şart yoksa çalışmak mı?
Cevapla