Kardeşim okulda başarısız diye kendinden nefret ediyor. Ne yapmalıyım?

Sanırım okulda quiz yapmışlar 0 almış sayısal okuyor ve sayısal bölüm istiyor temeli çok eksik geçen haftada yapılmış yine 0 almış sanırım okulda ağlamış felan aslında evde görüyoruz çalışıyor geometriden sıfır almış etüt vs aldırıyoruz oturup konuştum kendimden nefret ediyorum çok utanıyorum dedi herkesin içinde başarısız oluyorum diyor ben aptalım miyim falan dedi düzgünce konuşmaya çalıştım ama ne yapacağımı da bilemedim
Kardeşim okulda başarısız diye kendinden nefret ediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla