Kardeşim meslek lisesinden çok rahatsız ne yapabilirim?

Okulda kavga oluyor sürekli serseriler oluyormuş 13 14 yaşında kızlar yasitindaki alkol kullanırken görmüş. Ve kendisine çok laf ediyorlarmış sessiz olduğu için hepsi ya da sanayida çalışıyor ya da sınıfta kalıyor diyor bı gram beyinleri yok diyor sizce ne yapabilirim puanida düşük okuldan geciremiyorum 17 yasinda

Kardeşim meslek lisesinden çok rahatsız ne yapabilirim?
Cevapla