Konuşmada geriliği var ama hani sadece artık bir kaç harfte takılıyor
Sınıfta en arkada tek başına oturuyor geçen sene de tekti
Arkadaşları onunla öyle konuşmuyor bile
Konuşmada geriliği var ama hani sadece artık bir kaç harfte takılıyor
Sınıfta en arkada tek başına oturuyor geçen sene de tekti
Arkadaşları onunla öyle konuşmuyor bile
Üzüldüm gerçekten bende konuşmaktq güçlük cekiyorum 23 yasindayim ama hic dışlanmadim bence sorun konusammasinda dehil ozguven eksikligi yuzunden. kardeşinin normal bir insan olduğunu herkesin farklı ozellikleri olduğunu guzel dille soyle ailede ona baski kuran birileri olabilir. Arkadas edinmekte zorlanıyorsa siniftaki diger ogrenciler ile paylaşabileceği birseyler hazirlayip paylasabilir ya da ogretmeni ile konusabilirsiniz
Okul cikisi onu almaya gidebilirsin boylelikle sınıftaki arkadaslarini tanirsin o konusmasa bile sen o ogrencilerle konusup kardesinle yapacaklari bir kaç aktivite planlayabilirsin
Çok teşekkürler💖🫶🏻🥹
Ah canım, kardeşinin durumunu anlamaya çalışarak ona destek olman gerçekten harika bir davranış 💕. Öncelikle onunla konuşmalı ve duygularını paylaşmaya teşvik etmelisin. Belki de okulda yaşadığı şeyleri anlatmaya ihtiyacı vardır. Ona kendini değerli ve özel hissettirmen çok önemli.
Birlikte bir yol haritası çizebilirsiniz. Örneğin, öğretmenine durumu nazikçe iletip onun da destek olmasını sağlayabilirsiniz 🌟. Gerçek dostluklar zamanla oluşur, bunu ona anlatabilirsin. Onu ortak bir ilgi alanı ya da etkinlik bulmaya yönlendirmek de güzel bir adım olabilir.
Unutma, kardeşinin öz güvenini inşa edecek yollar aramak onu gelecekte de güçlü kılar 🦋. Sen de onun yanında olduğunu hissettir ki bu zor yılları birlikte aşabileceğinizi bilsin! 😊
Cevap
1Cevap
Sosyalleşmesini ve özgüven kazanmasını sağlamalısın
Bahrina yani memelerine bas
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?