Açıktan Türk Dili ve Edebiyatı okuyacağım. Bitirince formasyon almam gerekir mi?

Açıktan Türk Dili ve Edebiyat okuyacağım bu sene ve 4 seneden sonra formasyon almam gerekir mi? Öğretmenlik yapabilmem için... Fen ve edebiyatta formasyon alınıyor diye biliyordum. O yüzden merak ettim.
Açıktan Türk Dili ve Edebiyatı okuyacağım. Bitirince formasyon almam gerekir mi?
Cevapla