Türk dili ve edebiyatı mı okumalıyım türk dili ve edebiyatıöğretmenliği mi?

ilerideki hedefim tde öğretmenliği bu yıl sözelden hazırlanıyorum ama kafam karıştı direkt tde mi okumalıyım yoksa tde öğretmenliği mi okumalıyım? tde direkt daha derinlemesine giriyor tde öğretmenliği ise eğitim fakültesi olduğu için hem öğretmenliği hem de edebiyat öğretiyor ama edebiyat öğretisi tde kadar derin değil bana eksisi olur mu?

Türk dili ve edebiyatı mı okumalıyım türk dili ve edebiyatıöğretmenliği mi?
Cevapla