Beni yargılamadan o zaman okumasaydın demeden cevaplayın lütfen?

Merhabalar ben inşaat mühendisliği mezunuyum yeni mezun oluyorum daha doğrusu stajımı yapıyorum bölümü yazmadan önce hiç istemedim fakat o zaman cahillikle ailemin ıstarını dinledim yazdım geçiş yapmak istedim izin vermediler, stajımı çok iyi bi yerde yapıyorum kurumsal bir firma insanlarını seviyorum ama daha stajdayken bile çok mutsuzum saati gözlüyorum ne zaman çıkcaz diye işi sevmiyorum 23 yaşındayım yeni bir bölüm okumak istemiyorum ne yapabilirim başka hangi işlerde çalışabilirim?

Beni yargılamadan o zaman okumasaydın demeden cevaplayın lütfen?
Cevapla