KYK Kredi ödeme durumum yok. Sorun olur mu?

Bnim kyk öğrenci kredimin ödemesi temmuzda başlıyordu. İşsizim kpss ye çalışıyorum. Bari 1 yıl erteliyim dedim e devletten işsizlik sebebiyle erteleme başvurusunda bulundum ama borç ertelenemz yazıyor. Ödeme başlama tarihinden sonra başvurduğum için mi?

sorun olur mu ya? hacize giderse banka puanım falan düşer mi? İşsizim zaten canımı alacak hali yok ödeyemem sonuçta şu an.

KYK Kredi ödeme durumum yok. Sorun olur mu?
Cevapla