Bnim kyk öğrenci kredimin ödemesi temmuzda başlıyordu. İşsizim kpss ye çalışıyorum. Bari 1 yıl erteliyim dedim e devletten işsizlik sebebiyle erteleme başvurusunda bulundum ama borç ertelenemz yazıyor. Ödeme başlama tarihinden sonra başvurduğum için mi?
sorun olur mu ya? hacize giderse banka puanım falan düşer mi? İşsizim zaten canımı alacak hali yok ödeyemem sonuçta şu an.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya bak şimdi şöyle kendi isteginle ertelersen tekrar hesaplanır o donemdeki enflasyonla ama odemeyiz faiz isletirsen ayda maksimum 30 40 lira koyar
teşekkür ederim bilgi için
Rica ederim ama
Şimdi kredi odemeni yapmaz faiz isletirsen kredi puanına yansiyabilir bu durun
yapabilecek şimdilik bir şeyim yok en geç bir ay içinde işe girsem ve maaş alsam anca o zaman ödeyebilirim. Bu da 5-6 aylık bir gecikme demek. sonra düzenli öderim artrık
Peki ertelememi yapacaksın yoksa öyle boş mu bırakıp faizin işlemesini mi tercih ediceksin
ertleme olmadı , belki bankaya bizzat gitsem olur bilmiyorum. BIrakıcam şimdilik
Anladım. Allah yar ve yardımcın olsun
teşekkür havalı teknisyen. Yardımcı olan tek kişi olarak sana ayrıca tekrar teşekkür ederim
Senin durumunu bende yaşamıştım en iyi anlayacak olanlardan biri benim tekrardan rica ederim 😊⚘️
Destek istermisin
destek ol da bilgi ver diye sordum ama kötü amaçlı bir erkek daha , nasıl destek? maddi destek olayım sen de bana destek ol falan mı sağol canım.
Haydaaa şu yaptıgın yoruma bakarmısın
bu sitede ne tür şerefsizliklere denk geldim bilsen , yerimde olsan uçan kuştan şerefsizlik ararsın. Kimse niye doğru düzgün bilgi vermiyor bu sitede. para ve araba birçok kız gibi cahil olduğum konulardan. Soruyoruz da cevap yok
Herkesi aynı görmen direk bu şekilde yaklaşmanda hoşdegil.
Yaşın kaç ne okudun
matematik öğretmenliği
yaş 23
Ne güzel bişey sorucam olur mu
sor
Temel mat zormu okucam bölümde var brn daha sifirim yaparmiyim unide görsem
yaparsın çözümlü kitap alır da düzenli çalışırsan neden olmasın? Cahir arf matematik sabır işidir diyorBiraz sabır ve emekle karşılığını alırsın
Hım haklısın tesettürlümusun
temel mat tyt konularını içeriyor şu üniversite sınavına hazırlık dersleri. Farklı olan bir şey yok
Himm
Özelden konusallimi isterseniz
özleeem3333
Neee gizliden cikiyom mesaj at
gizliden çıksan da bn seni göremiyorum. adımı yazdım sen mesaj atmalısın
Atamiyom çıktım gizliden mesaj at
İstek attım kabul eder misin
3 Xp değilim. Mesaj atma hakkım yokmuş. Mesaj atamadım
Mesaj attim
Git öde işin ne
okudun mu yazanları arkadaşım?
Evlen o zaman
senin gibi dümdüz herifler çok olunca insanın evlenesi gelmiyor onu ne yapalım.
Beni tanımadığın için böyle dümdüz konuşuyorsun
kadınlara da ayaklarının üzerinde dur demek yerine evlen demeniz de kadınlara ayrı hakaret. para için evlen kendini sat gibi geliyor kulağa. Keşke birazcık kadınların gözünden bakabilseniz
Hiç alakası yok. Sende şu an dümdüz eleştiriyorsun. Ben trol cevap verdim sonra da espri yaptım. Bu kadar ciddi tepki vermen duruma olan hassasiyetinden kaynaklı sanırım
sende baya hassas çıktın senin de düz olmaya hassaslığın var sanırım. Evet herkesin evlen artık demesinden bıktım nefret ediyorum. Evlenmek falan da istemiyorum