Üniversitede not ortalamamı nasıl yüksek tutarım?(Yazılım Mühendisliği)?

Yazılım mühendisliği 1. sınıfım yatay geçiş düşünüyorum okuduğum şehirde memnun değilim oturup çalışabilecek bir insanım tavsiyeniz nedir not ortalamamı nasıl yüksek tutarım ve hocaların gözüne nasıl girerim

Üniversitede not ortalamamı nasıl yüksek tutarım?(Yazılım Mühendisliği)?
Cevapla